Klantbediening wint bij goed inzicht in prestaties

18-07-2014
Waardering
Klantbediening wint bij goed inzicht in prestaties

Het belang van de klant krijgt de laatste jaren steeds prominenter de aandacht. Een positieve ontwikkeling. Voor een goede klantbediening is goede samenwerking tussen adviseur en aanbieder van groot belang. Adfiz wil daaraan bijdragen, onder meer met het Prestatie Onderzoek. Dit onderzoek is recent weer gestart. Uw ervaring als adviseur is van grote waarde.
 
Transparante prestaties
Goed prestatie-onderzoek maakt verschillen in prestaties transparant voor onafhankelijk adviseurs. Met die transparantie kunt u uw klanten nog beter adviseren, en weten klanten beter wat ze mogen verwachten.

Doe mee aan het onderzoek
Helpt u mee aan beter zicht op kwaliteit? Iedere onafhankelijk adviseur kan direct meedoen aan het onderzoek. Dat kan door deze link te volgen www.gfk.nl/adfiz2014
 
Het onderzoek is vernieuwd
Om nog beter aan te sluiten bij de ontwikkelingen in de markt is het onderzoek op diverse onderdelen vernieuwd. Enerzijds wordt nadrukkelijker onderscheid gemaakt tussen de particuliere en zakelijke markt. Daarnaast zijn Prijs en Voorwaarden uit het onderzoek verwijderd. Deze aspecten zijn algemeen bekende informatie en worden in vergelijkingssoftware en andere onderzoeken al zeer transparant vergeleken. Door deze indicatoren weg te laten, creëren we een zuiverder inzicht in de feitelijk geleverde prestatieniveaus.

Vragen over dit onderzoek? Neem contact op met Adfiz.
Bron: Adfiz

Over Adfiz

Adfiz is de branchevereniging van onafhankelijke financiële intermediairs in Nederland.

Delen:

Vindt u dit artikel nuttig?

0 Reacties
Er zijn nog geen reacties.
Wees de eerste met een reactie.

  ?

Velden met een * zijn verplicht

Nieuws in uw mailbox

Elke maand meer over
De waarde van advies in uw mailbox.