Tevreden klant, bescheiden adviseur

09-04-2013
Waardering
Tevreden klant, bescheiden adviseur

Consumenten en zakelijke klanten beoordelen de kwaliteit van hun adviseur positiever dan de  adviseur zelf. Zij zijn bescheiden over hun prestaties en schatten de waardering lager in.

 

Adviseurs zijn zelfbewust
Alle klanten gaven in het onderzoek naar de waarde van advies aan dat ze vooral de deskundigheid, vakbekwaamheid en dienstverlening van de adviseur als meeste waarderen. Adviseurs schatten de waardering van hun klanten lager in. Hiermee lijken zij bescheiden over hun eigen kwaliteiten en de deskundigheid van collega-adviseurs.

 

Klik op onderstaande afbeelding voor een vergroting.

Kwaliteit -adviseurs

Uw mening
Waaruit blijken de kwaliteiten van een goede adviseur volgens u?

Delen:

Vindt u dit artikel nuttig?

0 Reacties
Er zijn nog geen reacties.
Wees de eerste met een reactie.

  ?

Velden met een * zijn verplicht

Nieuws in uw mailbox

Elke maand meer over
De waarde van advies in uw mailbox.