Business Game 'Klant-erger-je-niet' - 30 september

Business Game 'Klant-erger-je-niet' - 30 september

Op woensdag 30 september organiseert Voorzie de training Business Game 'Klant-erger-je-niet'. Versterk de samenwerking tussen afdelingen Vergroot het begrip. Laat verschillende afdelingen ervaren wat het betekent om klantgericht te ondernemen. Het gevolg? Een betere sfeer. En betere resultaten. Leer klantgericht ondernemen met deze Business Game ‘Klant-erger-je-niet’, bij uitstek geschikt om medewerkers (en managers) het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren. Kom kennismaken met onze Business Game: ‘Klant-erger-je-niet’.

Over Arno Brons

“Ik heb Voorzie de afgelopen jaren zien ontwikkelen en daar ben ik trots op. We hebben vanaf het begin het verschil kunnen maken bij de ondernemer, maar waren ondertussen ook in staat om kritisch naar onszelf te kijken en mee te veranderen met de wens van de ondernemer. Nog steeds haal ik dagelijks veel voldoening uit het begeleiden van ondernemers bij de transitie die zij doormaken. Ieder traject, iedere ondernemer en iedere organisatie is anders, dat verveelt nooit.”

Delen:

Vindt u dit artikel nuttig?

0 Reacties
Er zijn nog geen reacties.
Wees de eerste met een reactie.

  ?

Velden met een * zijn verplicht

Nieuws in uw mailbox

Elke maand meer over
De waarde van advies in uw mailbox.