Boek Henk Volberda

 Boek Henk Volberda

Boek met resultaten en praktische handvatten
“Het nieuwe businessmodel in financieel advies; van provisie naar waardecreatie”. Dat is de titel van het boek. Tijdens ons symposium op 11 maart is het boek, dat prof.dr. Henk Volberda en Kevin Heij schreven aan de hand van de resultaten van het onderzoek, uitgereikt. Het wetenschappelijk en onafhankelijk onderzoek is uitgevoerd door de Erasmus Universiteit Rotterdam.
Op een toegankelijke manier biedt het boek nieuwe inzichten en praktische handvatten voor financieel adviseurs. Om op die manier meer waarde toe te kunnen voegen voor hun klanten en duurzaam succesvol te kunnen zijn.

Bekijk de omslag van het boek, met 6 mooie aanbevelingen van Mathijs Bouman, Coen Mom (Meeùs), Willem Vreeswijk (VVP), Theo van Vugt (AM), Jacqueline Zuidweg en Willem Overbosch (De Zaak / MKB Servicedesk).

Het inmiddels populaire boek is via boekhandels, managementboek.nl en bol.com verkrijgbaar. Op managementboek.nl staat het boek al geruime tijd in de top 10! De eerste druk (1500 exemplaren) zijn verkocht, de tweede druk ligt nu in de winkels. Mooi om te zien dat veel vakgenoten het boek aan de hand gebruiken bij vergaderingen en presentaties.

 


 

Delen:
Nieuws in uw mailbox

Elke maand meer over
De waarde van advies in uw mailbox.