Zorgen dat er gefocust kan worden op goed advies

"Zorgen dat er gefocust kan worden op goed advies"

Henk Verheijden, directeur Van Spaendonck Services, vertelt over het belang van een up-to-date database van klantgegevens. Het vormt de basis voor kwalitatief advies. Door hierin te faciliteren, kunnen adviseurs ook tijd overhouden. Bijvoorbeeld om extra aandacht aan complexe advieszaken te besteden.

Over Henk Verheijden

Directeur Van Spaendonck Services www.spaendonck.nl

Delen:

Vindt u dit artikel nuttig?

2 Reacties
  • Eric Rooderkerk | 28 december 2012 17:02
    Mee eens, is inderdaad belangrijk. Ook het E-Factuur Intermediair facturatie- en debiteurenbeheersysteem is nu van belang. Hiermee verkrijgen Advieskantoren de noodzakelijke marges en rendement!

  • René van Harrewijn | 16 december 2012 16:36
    Helemaal mee eens. Een goed CRM-systeem is onontbeerlijk. Maar ik wil toevoegen dat het advies een combi dient te zijn van een product en aanvullende dienste. Bijvoorbeeld een verzuimverzekering aangevuld met een preventiepakket. Welke verzekeraar kan dat bieden! Juist Avéro!

Reageer ook op dit artikel

  ?

Velden met een * zijn verplicht

Nieuws in uw mailbox

Elke maand meer over
De waarde van advies in uw mailbox.