Chatbots voor adviseurs: vier tips en één waarschuwing

Chatbots voor adviseurs: vier tips en één waarschuwing

Veel advieskantoren hebben hun binnendienst nog traditioneel ingericht. Andere bedrijven uit de sector hebben een eigen app ontwikkeld voor klanten. Is dat laatste beter? Volgens Facebookbaas Mark Zuckerberg lopen ze allebei achter de feiten aan. Niemand heeft volgens de Amerikaanse visionair nog zin om een app te installeren of te bellen om in contact te komen met een bedrijf. Chatbots hebben de toekomst – ook in de verzekeringsbranche. Dit moet u erover weten. Lees het artikel in de VVP Special.

Delen:

Vindt u dit artikel nuttig?

1 Reactie
  • Jan laut | 16 augustus 2017 10:09
    het is tijd dat we als adviseurs ons meer gaan bezig houden met automation. De ontwikkelingen gaan hard. Nu kennis vergaren en experimenteren zal in de toekomst zeker vruchten opleveren.

Reageer ook op dit artikel

  ?

Velden met een * zijn verplicht

Nieuws in uw mailbox

Elke maand meer over
De waarde van advies in uw mailbox.