"Onze ouderwetse service en klantvriendelijkheid maken het verschil"

Ton van der Zouwen, directeur Accessio Arbeidsdiensten BV, en Peter Hendriks van Voets Assurantiën vertellen over de prettige samenwerking tussen beide Roosendaalse bedrijven.

Ouderwetse service
’Wij geloven er heilig in dat onze ouderwetse service en klantvriendelijkheid het verschil maken’, vertelt Peter. ‘Bij ons gaat het om oprechte betrokkenheid en een passend advies. Dat verkiezen wij boven hippe onlinestrategieën en een website met tierelantijntjes.’
Ton is het daar roerend mee eens: ’Als ik mijn vorige verzekeraar belde, werd ik driemaal doorverbonden, vroegen ze telkens naar mijn relatienummer en wisten ze van mijn dossier vrijwel niets af.’

Advies volledig op maat
‘Ton heeft, net als vrijwel iedere ondernemer, behoefte aan ontzorging van bepaalde diensten op verzekeringsgebied. Onze werkwijze is dat wij een offerte uitbrengen op het moment dat wij de hele situatie in kaart hebben gebracht samen met onze potentiële relatie’, zo schetst Peter.  
Ton vult aan: ‘Voets Assurantiën wilde alles blanco doen en mijn polissen niet op voorhand zien.
Ze waren ervan overtuigd dat het hele pakket voordeliger, beter en efficiënter kon qua dekking en polisvoorwaarden bij Avéro Achmea. Het bleek geen loze belofte en de rest is geschiedenis’, glimlacht Ton.

Kruisbestuiving
Met onze specifieke kennis bij Accessio Arbeidsdiensten BV op het gebied van ziekteverzuim zijn we inmiddels een intensieve samenwerking gestart waarbij we relaties van Voets Assurantiën ontzorgen op het gebied van ziekteverzuim. Wij brengen op onze beurt relaties met assurantievraagstukken in contact met hen. Zo is er sprake van een ware kruisbestuiving en profiteren we van een optimale samenwerking. Krachten bundelen, één aanspreekpunt EN de relatie centraal stellen, wat heet innovatief!, glimlacht Van der Zouwen.

Back to basic
Peter heeft namens Voets Assurantiën een even filosofische als rake boodschap voor ondernemend Nederland. ‘Terug naar de waarden en normen van onze maatschappij zoals we die midden vorige eeuw hanteerden is in mijn ogen het meest vernieuwende wat we binnen onze branche kunnen betekenen voor mensen. Transparantie, eerlijkheid en tijd maken voor elkaar, daar wordt de wereld beter van. En dat is in onze ogen samen met ieders vakmanschap het innoveren anno 2015!’

 

De jury over dit adviesverhaal: "De no-nonsense mentaliteit en de basiswaarden ’transparantie, eerlijkheid en tijd voor elkaar’ waarmee de klant oprecht centraal gesteld wordt, spreken ons erg aan.”

Delen:
0 Reacties
Er zijn nog geen reacties.
Wees de eerste met een reactie.

  ?

Velden met een * zijn verplicht

Nieuws in uw mailbox

Elke maand meer over
De waarde van advies in uw mailbox.